//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
i'm gonna missyou beb! :')
Wednesday, 2 January 2013 | 1/02/2013 | 0 Love
Hai 2013. Goodbye 2012. :)

Lagi sekali, dulu abang dan kakak aku mulai pergi seorang demi seorang .Sekarang kawan rapat .Pergi bersebab. Aku faham itu. Nurul Athikha Jailani, kawan since form1 ,mulai rapat dan semakin rapat sampai sekarang. Program Latihan Khidmat Negara memanggil kau pada 03.01.2013 .Jujur aku sedih, pertama kali aku berjauhan. 3 bulan taklama aku tahu. Aku berlagak cool ,berlagak aku okay depan kau, aku taknak tunjuk kesedihan aku bila luangkan masa bersama kau sebelum kau berangkat pergi. Pahang? Tak jauh dan aku tahu itu. Dua tahun aku jarang dengan kau ,semua berubah tak seperti tiga tahun yang lepas. Kau yang paling dekat ,dan paling rapat dengan aku, Rindu sentiasa ada dan sentiasa dekat tapi aku tak nak tunjuk.


Sejak form4, friendship kita agak sedikit renggang .aku akui mungkin berpunca dari aku. Aku akui. Aku mohon maaf. Tapi sekrang. Friendship kita semakin dan semakin renggang. Aku cuba mencari tahu punca dan sebab kenapa semua ni berlaku. tapi Aku lupekan. aku cuba tak amek peduli semua tu. Biarlah aku berdiam diri. itu lebih baik. Aku sayang kau . Kau yang paling rapat kau juga yang sentiasa memahami, kau juga lah teman yang tak pernah berubah bila bersama dengan aku. Aku berterimakasih sangat dengan kau sebab kau jadi teman setia aku sampai sekarang :')

Masa kau dengan aku dua tahun tak macam dulu, tapi aku bersyukur kita tetap boleh jumpe and lepak sama sama. Itu sudah cukup bagi aku walaupun kedekatan aku dengan kau tak seakrab kau dengan dia. Aku tak kesah. Bila dah nak dekat hari kau berangkat pergi ,kau luangkan masa dengan aku, mungkin kita bukan macam dulu lepak dalam kelas gosip samasama ,takapa. cukup lah kau luangkan masa dengan aku bila kt luar. dan terimakasih untuk 31122012, dari pagi sampai petang kau lepak dengan aku, Maaf .Aku mungkin tak dapat nak bagi apapa untuk kau bawa pergi untuk jadikan kenang-kenangan .tapi cukup lah kau bawak semua kenangan yang terpahat di hati yang pernah kita buat bersama sama selama 5tahun kita kenal ni .Okay? :') Ini baru kau pergi plkn belum lagi sambung belajar, kalau kita dah masing masing sambung belajar .aku taktahu macam mana lah kan. Aku cuma berharap friendship aku dengan kau takkan pernah terputus. Maaf kalau aku bukan kawan yang terbaik. :') 

Gambar kau dengan aku mungkin tak banyak. Tapi cukup lah untuk aku simpan sebagai kenangan aku dengan kau. 



Kau comel. Kau cantik beruntung aku dapat kenal dan kawan dengan kau weh. Hehe mohon jangan kembang .Haha :p Aku tahu mesti kau tengah baca blog aku sambil mengalirkan airmata kan? hehe. 
Aku yang menaip ni lagi lah weh. :'D Kau jaga diri kat sana. Dapat kawan baru jangan lupa aku kat sini. Dapat pakwe lebih kenal kenal kan lah kat aku. Haha. 


Aku taknak jadi orang yang selalu kau rindu tapi aku ingin jadi orang yang selalu kau ingat dan tak akan pernah kau lupa :')

I'm gonna missyou.


Older Post | Newer Post