//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
.
Sunday, 6 January 2013 | 1/06/2013 | 0 Love
Kenangan manis 2012 masih segar di ingatan. Takmungkin dapat dilupakan. 
Sungguh. Aku rindu kawan kawan sekolah. Tapi aku tak rindu kan sekolah. Dan aku rindu adikadik aku yang masih bersekolah. Susah sekarang nak nampak kelibat mereka semua semenjak musim bersekolah bermula. Lawak jenaka dan gelak tawa mereka masih bermain di telinga. Kelakar bila terbayang akan gelagat mereka bila lepak semeja lepas sesi pembelajaran berakhir. Adikadik akak, maaf kalau ada yang terasa hati dengan akak. Mungkin kita jauh. Tapi percayalah awak semua dekat di hati akak :') Iloveyou.

Kenangan pahit 2012 aku lupekan .Dan aku buang jauh jauh benda tu dari hidup aku. Aku cuma berharap semuanya takkan pernah kembali lagi.


#2013 please be nice . 

Older Post | Newer Post