//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
Sad life -,-
Monday, 3 December 2012 | 12/03/2012 | 0 Love
Hi Assalamualaikum .Mohon ampun dan maaf sebab dah lama tak update blog yang tak berapa menarik ni ,cuba untuk cari masa untuk menghabiskan masa dengan menulis cerita yang dah berkurun lamanya terjadi ,

1st , 29112012 . hari dan masa yang sudah terlalu lama ditunggu tunggukan ,finally! I'm freedom! bebas dari buku sekolah ,bebas dari homework yang berlambak ,bebas dari exam yang sering menghantui hidup aku setiap tahun , and yang paling penting aku bebas dari digelar pelajar sekolah! Mwhahahaha *gelak besar* . Lepasni mesti aku rindu nak pakai baju sekolah lagi, hahaha :') fiveperdagangantwo, I'm gonna missyou guys. Maafkan aku sepanjang perkenalan kita aku ada buat salah dan silap kat korunk ,and maaf takboleh jadi Monitor yang terbaik dalam kelas ,tapi aku dah cuba ,harap segala salah silap aku ,korunk tak simpan dalam hati okay ? ;) kekecohan yang selalu terjadi dalam kelas ,gelak ketawa ,gurau senda kita bersama ,semua itu akan menjadi kenangan yang akan aku simpan baik baik dalam ingatan .Sedih kena tinggal kan sekolah ,cikgucikgu ,kawankawan  ,and yang paling penting the best form teacher En.Zulkifli Alias, sedih sangat . Tuhan saja yang betapa sedihnya aku untuk tinggalkan semua itu .InsyaAllah panjang umur kita jumpa lagi okay fiveperdagangantwo .Nanti dah kawen jangan lupa jemput aku , hehehe :')



Persahabatan kita semakin renggang ,setiap masa ,setiap hari ,setiap minggu kita bergaduh tak henti henti .kenape benda ni berlaku? berpunca dr saye ke semua ini terjadi? saye berusaha untuk kite kembali seperti dulu ,tapi saye gagal . maaf saye bukan sahabat yang terbaik untuk awak .dulu kita sama sama berusaha untuk pertahankan persahabatan ni ,tapi sekarang? :( kita bukan saja renggang malah kita semakin jauh ,jauh dan semakin jauh .why awak? hmm kalau lah saya dah tak bererti lagi dalam hidup awak ,mohon lepaskan saya pergi dengan cara baik ,awak kata awak kenal saye ,tapi hakikatnya tidak! awak bukan awak yang saye kenal dulu .Cukup hati ini terluka ,hati saye dah penat ,bagi peluang untuk hati saye berehat pulak. awak dah temui kebahagiaan awak ,awak dah temui someone yang boleh buat awak bahagia ,saye mendoakan kebahagiaan awak selamanya ! Kebahagiaan awak bukan saye lagi ,saye terima itu ,saye akan merindui awak lepasni ,sebab kita dah habes sekolah ,akan jarang jumpe ,setiap detik kenangan manis kita ,sentiasa terpahat dihati dan ingatan saye. Ingat tu! Saye rindu kita yang dulu . :')


Sayang , Maaf kalau akak takboleh jadi kakak yang terbaik untuk awak ,akak dah cuba untuk jadi yang terbaik dan lebih baik untuk awak tapi akak gagal .maafkan akak adik sayang ,Adik kita tak pernah bermasam muka malah bergaduh sikit pun tak pernah ,tapi kenapa sekarang ya adik? kenapa? Mungkin salah akak ,maafkan akak .kalau akak buat adik terasa .maafkan akak ,kalau akak buat adik marah .maafkan akak kalau adik rasa adik selalu jadi yang terakhir dalam setiap perkara yang akak lakukan .maafkan akak ,kalau adik rasa akak dah lupakan adk ,maafkan akak adik :( tapi percayalah sayang ,awak tak pernah jadi yang terakhir .and percayalah akak tak pernah lupakan awak adik ,maafkan akak pasal haritu ,akak ajak awak last minit nak keluar tu .tapi percayalah akak ,awak bukan yang terakhir akak ajak .Maafkan akak kalau semua benda yang akak buat telah buat awak sedih dan terasa dan marah .Maafkan akak sayang , Walau apapun yang terjadi ,awak kena tahu dan ingat ini , Akak sayang awak sangat sangat adik and Akak rindu awak adik :') 


#Goodbye November. Hi December!  Harap bulan ni lebih baik dari sebelum sebelum ni dan akan berterusan sampai bilabila. Amin! 
#Kau kuatkan lah hati hamba-Mu yang semakin rapuh ini yaAllah. :')











Older Post | Newer Post