//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
Salam AidilAdha :)
Saturday, 27 October 2012 | 10/27/2012 | 0 Love
Hi ! Assalamualaikum .Masih belum terlambat untuk mengucapkan HAPPYEIDADHA to all muslim ! :) raya kali ni macam raya Aidilfitri , meriah tak meriah tu belakang cerita ,alhamdulillah dapat lagi berkumpul dengan sedara mara yang susah bebenor nak berjumpaa , sepupu gemok gua balik juga even tengah busy dengan study dia sebab dah nak final exam katanyaa , goodluck yaa gemok .kite dalam situasi dan keadaan yang sama sebab aku bakal menghadapi peperiksaan besar taklama lagi , cuma tinggal seminggu untuk aku berusaha supaya time peperiksaan nanti aku dapat jawab dengan tenang . Duduk rumah maklong macam macam makan ,dengan lemang , rendang , laksaa . makin menaik la berat badan aku ni nanti . hahah .Balik kampung belah ayah pulak , berpeluang dapat berkumpul dengan keluarga besar Haji Abd.Rashid ni , berbbq pulak di siti .meriaah dengan telatah makcik dan pakcik aku kat rumah pakngah . hahaha susah nak terhindar dari soalan makcik dan pakcik aku "SPM bila , lagi berape hari" terasa diri nak lari jauh jauh ,tapi apakan daya .kena juga hadap soalan tu . hahaha

okay then , 27.08.2012-27.10.2012 . 2months without YOU . alhamdulillah aku mampu dan aku kuat dan aku berjaya menghapuskan semua benda yang terjadi antara aku dan kau . cukup benda ni menganggu aku semasa peperiksaan percubaan spm aku tempoh hari , dan aku takmahu kau masih berada di hati mahupun di ingatan aku , dan aku juga mahu kau berbuat demikian seperti aku ,kau buat keputusan untuk melepaskan , aku terima . dan sekarang kau dengan hal kau dan aku dengan hal aku , kau yang pernah bergelar abang pada aku seketika dahulu ,kau mungkin tak rindu kan kite dengan gelaran "abang dan adik" ,tapi pada aku ,aku rindu saat itu . kite mungkin elok dalam keadaan begini ,tiada kesakitan lagi pada kau mahupun pada aku . kau mungkin akan dapat lebih baik dari aku suatu hari nanti . kau bakal sambung belajar ,dan aku akan mendoakan kejayaan kau . tarikh keramat ini aku akan ingat dan situasi pada hari tu juga masih terpahat di ingatan . apapa pun terimakasih sebab pernah menjadi sebahagian dalam hidup aku .

05.11.2012 makin hampir makin sampai ke kemuncak , SPM sebenar yang bakal menentukan arah tuju hidup aku selepas ini , aku mohon ,aku pinta dengan seikhlas hati .tolong mendoakan kejayaan untuk aku .aku berharap aku dapat keputusan yang cemerlang . to batch 95 SEMOGA BERJAYA ! :)



ini aku ,aku yang cuba untuk menjadi lebih kuat dan kuat untuk menghadapi semua masalah yang menjadi beban dalam hidup aku . tapi aku tak mampu , aku terus mencuba untuk melawan , tapi aku tetap lemah .aku penat berpura-pura okay depan semua orang , aku penat nak tahan saked kat hati ni ,airmata sering mengalir, kadangkala aku malu kerana aku sukar menahan air mata ni dr mengalir lagi .orang kata air mata tu berharga ,tapi kesakitan dalam diri yang membuatkan ia sering mengalir. aku lawan perasaan benci supaya tidak berada dalam diri ,insyaAllah perasaan sayang yang kuat mampu melawan semua nya .aku bersyukur ada nya mereka yang sentiasa berada di sisi aku untuk memberi semangat dan kekuatan .:')





Older Post | Newer Post