//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
sungguh aku bersyukur :')
Wednesday, 26 September 2012 | 9/26/2012 | 0 Love
Hi ! aku muncul lagi , malam yang sunyi sepi ,takade lah sepi sangat . Aku rasa macam dah mula tak sehad sekarang , muntah muntah , tekak rasa macam ade sesuatu .rasanya nak mula batuk ni . ceeh pepandai aku je kan .haha xP mood aku memang tak berape nak baik dua hari ni , muka aku memang takboleh nak sorokan segala-2 nya -,-

24112012 budakbudak kelas buat jamuan , awal ? memang awal .aku pun taktahu kenape awal sangat , haha aku ketua tak masok campur apapa pasal jamuan ni , i just follow . hahaha banyak benda budakbudak kelas aku kena lalui nak buat jamuan ni ,sampai aku kena juga lah bersuara .terpaksa kan . huh -,- 
dulu memang tak rapat dengan budakbudak ni ,tapi alhamdulillah bila dah masok form5 semua macam dah sekepala sikit dengan aku , haha . Okay then ,
ini lah merekaa yang di maksud kan , 
|
|
|
|
|

Happy Belated Birthday NurQamarina 
23.09.012 .

Ruzaini , Faiza , Fikri , Fathin ,Ct , Finda ,Liza ,Myla ,Una ,
Qamarina ,Anis ,Eyla , Sue.

with Fathin and Ct .

with Anis Zakaria , 


C L A S S M A T E . :) 

The best form teacher , En.Zulkifli Alias .
dia sporting . and .............
hi ! I'm Monitor , hehe monitor yang cool ,
pendiam ,tak banyak cakap , dan paling comel .k perasan , haha xP

apapa pun kite berjaya buat benda ni semua kan ? hehe .gambar malas nak upload banyak banyak kat sini , cukup lah ini saja yang mampu aku tunjuk , even aku tak baru masok kelas ni and baru bersama dengan korunk , sungguh aku bersyukur mengenali kauorang semua :')


G O O D L U C K F O R S P M  !








Older Post | Newer Post