//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
GoodBye Syawal 2012 :')
Sunday, 16 September 2012 | 9/16/2012 | 1 Love
Ramadha  berakhir , muncul Syawal pula ,kini syawal pun berakhir dengan kegembiraan , Trial SPM juga berakhir dengan satu kelegaan .menanti keputusan yang amat menakutkan dalam hidup , apapa pun aku redha dengan keputusan yang bakal aku terima . :)
tak lengkap rasa nya raya tanpa gambar yang comel comel belaka dengan berpakaian baju kurung yang cantik dan warna warni kan ? jum terjah ! XD

1st Syawal . 
my family , merah semua nya , hehe :)

 sweet sibling :* 
twwiinsss :) 

gambar gambar dengan kawan kawan yang tersayang tetap ade dalam camera ,walaupun ade yang tak ade gamba dengan dorunk .tapi takapela .mereka tetap di hati aku ,hehe ;)

with BFF ,Nana & Izzati :) 

with adik and kaka tersayang
Adik Wazien & Kak Saidatul Fahana :) 

With member taman selayang , Jijie & Anyss . :)

with member gombak setia , yang aku kenal baju hitam tuh Nasri jea .
hehehe :) 

with Aznil Hamizi , 

wih BFF , Izzati & Adila :* 

with my junior , 
Shazlin , Fatin , Dayana , Ieqa , Qila :) 

member sekolah rendah , aku tak ingat nama dia , 
maaf , tapi saye still ingat muka awak ,hehehe :) 

 with Saiful Nizam , sahabat gedik aku :),

with my supergirl , Adik Kyna & Ain, 

cukup sebulan beraya . openhouse tak henti henti , berat badan aku tetap maintain . semua makan yang aku makan taktahu turun kat mana . haha . apapun aku gembira menyambut syawal tahun ni walaupun dalam pada yang sama aku stress dgn masalah yang datang bertimbun-timbun :') 

Goodbye Syawal 2012 . InsyaAllah we will meet you next year again . Amin :) 


Older Post | Newer Post