//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
melaka mari .
Sunday, 1 July 2012 | 7/01/2012 | 0 Love
fuhfuh ! blog dah berhabuk .bersawang di buat nya dah lama tak buka .ape sebab ? takade idea nak kongsi dengan korang semua .apedehal blog aku bukan nya menarik pun . hahaha .okay jangan nak merepek meraban sangat .
ni aku nak cerita ,semalam 30.06.2012 aku dan budak budak sekolah ikot lawatan pergi melaka .jangan cakap ini lawatan sambil belajar .memang tak .just for fun okay .lawatan sambil belaja dah basi .hahaha . awal pagi aku bangun bukan semata mata excited nak pergi melaka ni .aku terjaga dengan tiba tiba kemain awal .damn ! -,-
bangun awal ,bila nak pergi nya kelam kabut .almaklum lah ahli adek beradek bertambah dalam rumah ni .
4 bus pergi sana .semua form dr sekola tuh majoriti join lawatan ni .
ape aku nak cakap .memang best .tapi tak puas hati sebab berpecah dengan adik adik yang lain . so gamba dengan dorunk tak banyak .







gamba tas ni semua dekat tanjung bidara dan kat muzium ape entah name dia .aku lupa .haha :p dekat sana bergamba je lebih .masa dia cikgu bagi pun tak lah banyak sangat .lama lama kat sana pun bosan sebenarnya .haha

then ,malam tuh kiteorang naik river cruise ,korunk tahu ape benda alah tahu ? haha mestila tahu kan .k busuk sangat air tuh .eeyyeeek ! pusing pusing tengok ape yang ada .lembab bosan nak mampuih banyak kali aku menguap .hahaha .






dahdah habes turun naik benda alah tu ape lagi shopping lah kan ,haha .memang sumpah aku cakap penat gila jalan kat sana .muka semua penat jea .masing masing cari kerusi nak duduk kat depan menara taming sari tuh .hahaha dengan berbekal kfc di tangan masing masing untuk makan dalam bus dalam perjalan balik ke kL . :D



kebanyakan gamba dengan orang yang sama .sebab memang aku berkepit dengan orang yang sama sepanjang hari .
9.30 a.m - 2 a.m amat memenatkan kaki aku . gelak tak henti henti .duduk dalam bus macam orang gila . buat bus macam sendiri punya .memang group kiteorang jelah yang bising kat belakang . kesejukan tahap gaban duduk dalam bus .gila nak mampuih tak tahan . tidur pun tak lena .penat kemain lagi .
dekat sana aku dapat beli gelang jea . takade ape yang menarik bagi aku kat sana .


yang warna hitam tuh adik Ain bagi ,dia belanja .yang pink tuh aku beli sendiri .mwhehehe .cantik kan ? okay dah cukup aku bersihkan blog aku dengan cerita aku malam ni . apeape pun aku happy gila tahap dewa semalam . :)

aku akhiri dengan ,assalamualaikum semua .



Older Post | Newer Post