//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
aku rindu time ni :(
Saturday, 21 April 2012 | 4/21/2012 | 0 Love




Aku rindu gelak ketawe riuh rendah kita bersama ,
Aku rindu kita makan satu meja sama sama ,
Aku rindu nak lepak kedai mamak ,buat kedai mamak tuh macam
masing masing ade share ,
aku rinduu kite borak sampai pukol 4 pagi ,
aku rindu kite lepak kat kolam mandi ,
aku rindu dila tolak aku masok kolam tuh ,
aku rindu kite macam buda buda kat kolam tuh ,
aku rindu kite cuba nak kena kan izzaty ,tapi tak jadi ,
aku rindu pelokkan korunk semua ,
aku rinduuu ,
bila lagi kite dapat macam ni ?
aku rinduu saat kite menanges sama sama ,
aku rindu tepok tampar kitee ,
aku rindu kite buat muka comel same same bile tangkap gamba ,
aku rinduu .
aku sorang je ke rindu ni ?
kite dah semakin jaoh ,jaoh dan jaoh .
ini yang aku rase .
maaf :(
aku sangat rindu kat persahabatan kite yang duluu .
harap akan kekal taw korunk taw . 
aku sayang korunk sampai aku mampos . 
hehehe :') 


aku sayangg korunk walaupon kite dah jaoh :') 

Older Post | Newer Post