//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
tak pernah pernah -,-
Tuesday, 21 February 2012 | 2/21/2012 | 2 Love
Hi ! Harini saye tak hadir ke sekolah . bukan kerane saye sengaja taknak hadir .ini di sebabkan kedatangan penyakit yang membawe malang pade diri saye .ohh yaa semalam time assembly saye hampir pengsan .time assembly tuh .bayangkan . tak pernah pernah jadi macam tuh sejak saye form1 .tak pernah . tetibe tahun nie kena pulak macam tuh kan . muka pucat gila sampai kawan semua risau suroh balek .kay aku taknak sebab aku nak belaja math ! :') ceeehhh . hahaha

di sebabkan itu lah saye tidak hadir ke sekolah .pale sangat saked gila gila .gila pun tak saked macam nie .dah lame tak kena demam . macam nie lah jadi nya -,- ubat woi ubat .emak sering memaksa suroh memakan bende alah tuh .tapi kedegilan melanda .yaAllah malas nyaa nak menelan . malam semalam tido agak awal .
awak maaf tak dapat tunggu awak balek . sangat sangat tak larat . harap awak memahami -,-

tido awal pun bangun nya bukan main lambat lagi kan . bila bangun kepale makin bertambah saked sampai sekarang . tunggu orang text .satu pun takdea masok kt handphone aku tuh . bosan yang teramat amat sangat bila dudok ruma sorang . tak boleh online tak bole hape . baring terlantar macam orang nazak -,-
taklah nazak mana pun kan .emak call suroh makan ubat .harap jadah aku nak makan . maaf emak .

besok . insyaAllah cuba kuatkan diri untuk hadir ke sekolah . walaupun pale maseh saked .maseh berat untuk mengangkat nyaa . cuba untuk hadir juga ke sekolah .

*muka yang sebelum di jangkiti penyakit .
 comel gila bagi dia . :P 
hahahaha 

p/s : Jangan terlalu pelik dan aneh melihat saye kalau saye terlampau rajen sejak akhir akhir ini :)

Older Post | Newer Post