//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
Road run 2012 .
Sunday, 12 February 2012 | 2/12/2012 | 0 Love
Hey Hey ! Terasa rindu untuk bercerita pasal sekolah kat dalam blog aku nie .Taktahu kenape . Heee :) Ohh yaaa Semalam 11 Feb 2012 sekola aku ade Road run .Semalam punya cerita harini baru nak cerita kat korunk semua .eh semalam penat gila nak mampuih . so tak dapek lah ceq nak cerita semalam .harini baru rase sedikit legaa dr kepenatan semalam .Heee .okay then .Yeaaay ! untuk kali terakhir aku terjebak dalam aktiviti ini . kenape kenape ? Sebab this year aku last memakai baju sukan dan number untuk berlari beramai ramai . Hahaha . 5tahun road run aku tak pernah menang .Sedih ouhh ! -,- Yealahh kuat pulak aku lari kan . Hee memey harapan lah aku nak menang kan . Peace ^^
Sumpah penat .rasa nak pitam . Kaki saked rasa nak tercabut . Orang lain aerobik .aku tidak .okaay padan dengan muka aku . :P Jum lah lihat bila aku bersame mereka yang tersayang :-

Ain ,Kaybe ,Eyja ,Izati ,Eyla ,Tiqah .Syoroo :)
with my junior , adini sohaimi :)

* Before masing masing menyakitkan kaki sendiri . :D
Sejujurnyaa . AKU RASA TAK LENGKAP . KENAPE ? -,-

 with Ieqa dan Ain :)
with  PNFD :) 
with Kynaaa ,Izati :) 
Esstyara Geng :)

 For the 1st time mirul tangkap gamba dengan aku .thanks mirul 
thanks for everything :)

Bersame adek adek tersayangg :)

muka muka kepenatan selepas berlari .tapi maseh lagi boleh tersenyum .Thankyou .

SEBAB ! boleh lihat sendiri dalam gamba gamba nie kan -,- ade kekurangan nyaa di sini . Senyuman yang aku ukir bukan seperti dulu lagi ,dalam senyuman itu ade kepahitannya :( Tiade yang best di sini .dan tahun ini .Assalamualaikum .

Ops ! Keputusannyaaa :) .

1- Hijau 
2- Ungu 
3- Merah 
4- Biru
5- Kuning 

See . Ruma ungu naib johan .siape sangke kan . Hahahaha . :D

p/s : Rasa kosong tanpa merekaaa yang lain :( ohh yaa . aku akan merindukan kalian semua yang di atas dan yang tiade dalam gambar gamba ini . saya sayang kamu semua sampai akhir nafas saye terhenti . 



Older Post | Newer Post