//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
Mana Pergi Esstyara?
Friday, 3 February 2012 | 2/03/2012 | 0 Love
Esstyara ? Ape tuh ? meh sini ceq nak kasi tawu ,pasang telinga betoi betoi .ceq maleh nak ulang banyak kali .hahaha esstyara tuh group yang aku dan kawan kawan aku bangunkan time kami form3 . 8orang ahli group nie .kiteorang mulai rapat since kami form 2 . Banyak yang kami lakukan bersame , gurau senda , lepak bersame , itu kami . Takpernah miss kenangan kite bersame kan ? bile ingat ingat balek ,kite mulai renggang since kite form4 .masing masing dah lain kelas .susah aku nak gambarkan perasaan sedih aku bile kite dah renggang .Aku tak menyalahkan korunk atas renggang nye persahabatan kite . Mungkin salah aku ,aku yang menjaohkan diri dari korunk .Kite dah jarang sangat nak lepak kan weh .Sorang dah pindah .sorang dah sekolah lain ,yang lain semua dah lain kelas . Jujur aku jealous tengok korunk rehat sesame ,lepak sekali ,gelak ketawe same same .tapi aku tak dapat lagi rase semua tuh dari korunk .




Mereka lah yang aku perkatakan di atas tadi .ohh yaa sorang lagi takdea gamba nya . -,- maaf .
Okay .Awak semua saye sangat merindukan awak semua ,saye rindu nak lepak ,saye rindu nak bergossip ,saye rindu nak gelak tawe sesame .Geng nie aku rase macam dah tak wujud .betol tak ? -,-
hurm . Syamira ,Jasman ,Lokman ,Nat ,Zyma .Tiqah ,Syoroo .Kita dah semakin ,dan semakin jaoh sekarang .Aku harap last taon nie kite kat sekola .aku dapat banyak kenangan dengan korunk semua lagi macam dulu .
Aku sayangg korunk walau apepon terjadi .

Syoro& tiqah :- Maaf aku tak dapat nak jawab soalan korunk kat sekolah tadi ,aku taknak mengalirkan air mate depan korunk .Entah kenape ,.aku rinduu sangat kat korunk duaa . :'( Sangat sangat .aku harap kite bertige akan rapat macam dulu keyh .aku sayangg korunkk . :')

Yang lain .Aku takkan pernah lupa semua kenangan yang pernah kite lakukan bersame .Korunk kawan aku sampai bile bile .Jase korunk semua akan aku ingat .

Older Post | Newer Post