//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
Lumrah manusia kan :)
Thursday, 9 February 2012 | 2/09/2012 | 0 Love
Bile susah dia cari kite .bile dia dah senang dia buang kite macam sampah .
Woah ! best sangat jadi manusia yang berperangai yang macam kau weh .
Sejak masok taon 2012 nie .pergh ! muka sombong kau .Rase macam nak bagi penyepak jea doe . Ingat comel sangat buat muka cenggitu . ? Err -,-
Yayayaya .kau comel tapi kalau dah muka sombong .comel sangat lettew ? Haaa ? Bangga sangat ah dengan adanya muka kau yang sebegitu rupa .Bangga ?
Takyah nak bangga sangat . Oh yaa kau kan hot kan .kan kan ? Hahaha hot hot kau nak bawak pergi mana ? Neraka ? Silakan !
Yalaah .siape jealah aku nie kan weh .aku kan tak hot macam kau .Malu lah nak lepak dengan aku kan .Nanti kena gelak dengan kawan kawan kau yang hot tuh kan . hahaha
Eh eh .aku tak kesah lah kau taknak lepak dengan aku dah .Aku pun tak heran .Tapi kalau dah sampai depan mate pun kau tak tego . Ape tuh weh ? Jangan kate tego lah . Pandang pun tak .Ohh kayy kayy .aku tak secantik dan tak secomel kau . Lupa pulak aku kan . *tangan di dade mate keatas* :P
Ceceeh sekarang memang lah muka aku pun kau taknak pandang .Cuba lah ingat ingat mase dulu .Muka nie jugak yang kau cari weh . Muka yang huduh dan tak comel nie lah yang kau hadap dulu . Ape ape mintak tolong aku . Sekarang .Dah bahagia mana kau nak hadap dah muka aku nie kan . Lalalala ~ kesah pulak aku . Dengar ceq nak habaq .pasang telinga besar besar . AKU PUN TAK HADAP LAH WEH !
aku bukan patong mainan kau .Harap maklum .
Nie jari tengah atas dahi kau . :)

Takpealah takpealah . Harap kau bahagia kat luar sane ea sayangg . Jaga diri ! ;)


Muka ceria aku .boleh hidop tanpe kau di sisi .
Assalamualaikum ;) 

Older Post | Newer Post