//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
Happy belated birthday Kawan
Sunday, 26 February 2012 | 2/26/2012 | 0 Love
Tanggal 10.02.2012 & 22.02.2012 .Selamat Hari Tua Jasman Jamaludin & Nurul Athikha Jailani .oh sangat lame hari ni berlalu .tapi baru sekarang nak cerita. kesah pulak aku kan ? rase malas membuak membuak nak sign in blogger nie .tah pape tah aku nie kan -,- so whaaattt ? eh eh apesahal aku emo semacam jea nie kan .okaay cool cool . :)

bermula lah kesah , 3 sekawan merangcang untuk kerjakan sorang kawan nie pade dua tarikh nie .yaaah rancangan pertama dan pade tarikh pertame .agak tak berape sangat sebab aku hanya mampu membeli sepeket tepong gandum sahaja untuk di kena kan pade Jasman . untuk pertama kalinya .baling tepong atas motoo .bayaangkann .memang agak bahaya sebab nak elak mengelak kan .perghh memang cuak ah gakdorunk jatoh time tuh .tapi naseb lah dorunk lelaki pandai control sikit . malam tuh memang buat kawasan taman tuh macam kiteorang dudok situ pulak kan .hahahaha tak bole lupaa ape yang terjadi malam tuh . ape yang terjadi ? eh eh adelaah . :D hahaha sangat kelakar gilaa nak mampos !hahahaha kaayy -,-

yang tengah tuh mangsa nya .
yang dua orang perempuan tepi tuh lah perancang segalanya . :D

untuk kali ke dua dalam bulan ini .maseh sama .3 sekawan merangcang untuk kerjakan sorang kawan nie .tapi berlainan perancangan nyaa . yaay ini memang kawkaw kena . belanje kawan nie karaoke sekejap .untuk mengelak kan syak wasangka dari kawan sorang nie iaitu Nurul Athikha . dua peket tepung di sediakan ,telur 5 biji .dah serbuk kari satu peket kecik. Serbuk kari ? agak lawak di sini .tak pernah di buat orang kan ? hahaha . 
atas moto juga kena tapi di depan orang ramai .fine malu woi malu -,- memang aku maki hamun dua lelaki ni .hahaha . 
yang sebelah aku tuh lah mangsa nyaa :D

si perancangg . muka jahat bile nak kena kan
orang . hahaha :D 



kawan yang dulu sangat rapat .
sekarang mulai renggang . apeape pon aku tetap sayang kau tiqah :)

habes lencun .main air semuaa . dgn aku aku sekali kena .semua busuk bau telurr .yeeek ! :D memang time nie best gila .paling teruk member aku kenaaa . hahaha kenangan untuk taon last bersame kan .? hehe .tak bole lupa berebut tepon .berebut paip air . sumpah best gilaa .korunk buat aku gelak tak henti henti . hahaha 
thankss kawan :) aku sayangg korunk . ohh yaa birthday aku .aku tak nak bende bende nie semua .aku nak hadiah ! HAHAHAA :D 








Older Post | Newer Post