//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
baca apa yang ada .
Saturday, 18 February 2012 | 2/18/2012 | 0 Love
lama tak update blog sebab busy .ceeh busy lah sangat kan . ketiadaan idea untuk menaip . so blog aku terbengkalai macam tuh .kesian betol -,- mood agak naik turun sejak akhir akhir ini .tapi malas nak cakap banyak banyak .dudok diam tutop mulot rapat .jangan cakap ape ape walau sepatah perkataan .
sejak buat relay dengan dia . ramai tanya

"Eyla .kau couple dengan dia" / "Eyla .bahagia nampak" / "Eyla .serious kau dengan dia" / "

Asal terkejut sangat kalau dapat tahu aku dengan dia ? Nak tengok aku bahagia kan ? cukop sekadar kau mendoakan kebahagiaan aku .status sebenar biah lah aku ,dia dan Allah jea yang tahu .okay ? :)

Buku kawalan kelas dah ade balek .yaa syukur .tapi ade lagi makhluk tak puas hati nak curi lagi buku tuh .kebodohan agak teserlah pade diri kau . sangat sangat . HAHAHAHAHA please lah .kalau dah bodoh tuh tolong jangan tunjuk sangat kat orang .malu woi malu . cover cover sikit bodoh kau tuh . nak hentak aku ? kalau kau hentak aku .aku masok hospital .kau masok lokap . Nak ? hahaha fikir dulu baru bertindak. jangan terlalu BODOH ! okay ?

menanges bile budak tuh nak hentak aku .woi woi .aku perempuan .bile dah kena macam tuh .sure aku akan meleleh -,- so jangan cakap aku nie kuat nanges . !

sekarang kalau ade ape ape ,mengadu dekat cikgu zulkifli dan cikgu aznam . ape ape jea muka cikgu zul yang aku cari .then cikgu zul bagitahu dekat cikgu aznam .ceeh ketua kelas yang agak pendiam .terlalu lembut untuk melawan budak lelaki yang agak kebodohan dalam kelas tuh . so tindakan yang lebih baik ,aku pegi jumpe cikgu .luahkan ape yang tersurat dan tersirat . .

classmate perli ketua kelas ,bila satu kelas heboh bile sorang rakan lelaki dalam kelas tuh jatuh hati kat ketua kelas . keadaan yang paling aku tak suka bile kena perli dalam kelas .sangat tak suka . malu woi malu -,- bile kena perli .ape aku buat ? aku hanye mampu tersenyum dan menjawab "ape nie ape nie" .
thats why aku tak suka layan lelaki lebih lebih .bile dah jadi macam nie .mula lah ade yang tak puas hati bagai bagai . weh weh semua aku anggap kawan .tak lebih . -,-

ohh baguslah ,bende yang selame nie tak stel rasanya dr taon lepas .finally setel jugax kan ? okayy . last lah kite gado gado ea adek .cukop lah kay .kite boleh bahagia same same kan .semua adek akak ,tak lebih tak kurang .okay ? kay kite bole cuba untuk jadi yang dulu balek .kalau ade ape ape nak cerita .cerita .jangan diam .nak lepak sekali .datang tego akak .senang kan macam tuh ? akak pon boleh layan baik baik . okay ? tak benci dek oi . akak sayang . semua akak sayangg :)

sorang lagi kawan lelaki dalam kelas kata aku sombong . muka aku nampak sangat kea sombong nye ? haa ? Tak paham di situ . kau tak text aku .takkan aku terhegeh hegeh nak text kau .aku tak reply text kau ? mungkin time tuh aku takdea krdt . dekat kelas tak bertego ? aku malu .tolong paham keadaan aku -,- aku tak layan kau macam aku layan budak lain ? sebab dorunk yang tego aku dulu . kau ade ? tak an ? jangan letak seratus peratus keasalahan dekat diri aku  .

bila dah rapat dengan budak budak perempuan dalam kelas tuh ,takdea dah rase sunyi .mula mula tuh memang awkward gila bile sorang sorang .bile dah lame lame .kay ngam dorunk sekepale . thanks tolong aku dalam pelajaran .thanks tolong lindungi aku dari budak bodoh .mereka kata aku agak "lemah lembut" .thats why dorunk nak jaga aku .kaay ngam korunk paham aku tahu aku macam mana . kaay sayang korunk ;)

adila ,kawan yang jauh nun di sana tuh .mungkin kau dah tahu cerita aku dekat sini .kau risau kan aku ? yaaah  dulu kau lah yang jaga aku dalam kelas tuh .dulu aku ade jea depan mata kau kan .depan mata pun kalau aku ade problem kau mesti risau kan aku.sekarangg aku da takdea depan mata kau .lagi lah kau bertambah risau kan ? yaah aku tahu kau amanah kan dorunk untuk jage aku dalam kelas .kau kat sana tuh ,jangan terlalu risaukan keadaan aku kay . aku akan baik baik aje .insyaAllah .
and please jangan menanges lagi kay .aku pun rindu kat kau sangat sangat -,- jaga diri okayy :')

aku muka tak malu ,? yaaah sekarang itu aku .hahaha . dengan muka yang agak comel .pegi beratur kelas orang .dah lah beratur kelas orang .lepas tuh dudok depan sekali .yaaah nampak ? muka tak malu aku tuh .HAHAHA . ketua harus dudok depan tapi bukan kelas orang lah .apedehal dorunk tak cakap ape ape pon . nampak ? perubahan dalam diri aku .dah berani beratur dudok kat depan sekali .hahaha perubahan lettew kan .hahaha .

Amirul Ismail .pernah tak terpikir .aku bangga gila dapat kawan macam kau .serious ! harituh time gado dengan kau .serious aku takot gila weh .betol betol kau buat aku mengalirkan air mate . pernah terbayang .aku menanges sebab kau ? tak kan . tengok untuk pertama kalinya aku menanges sebab kau . kau banyak tolong aku . thanks sangat kayy . :')

rindu .rindu kat sapa ? rindu kat abang dan kaka angkat yang sedang sebok bekerja . rindu .rindu nak lepak sesame .rindu nak tangkap gamba ramai ramai . yaAllah rindunyaaa :'( air mate mengalir bile tengok gamba gamba mereka kat album gamba aku .dan bile teringat kat semua kenangan dengan mereka . jujur .bukan tipu dan tak reka cerita . nampak ? air mate kerinduan .yaaah . sangat rindu . hope nanti bile bile bole jumpe kan :') iloveyouuuu :

cerita yang agak bercampur aduk kat atas nie .dalam seminggu nie .ini lah cerita nya . keadaan yang macam hape entah kan . so ? peduli pulak ? cerita aku kan . baca apa yang ada kaay . harap minggu depan jadi lebih baik .

okay then , Bye ! Assalamualaikum .

Older Post | Newer Post