//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
Jawatan ? Ketua ?
Friday, 6 January 2012 | 1/06/2012 | 0 Love
Keyh terasa lame dah tak update blog nie .winduu winduu !  hahaha lately sangat busy .busy lah sangat kan .Takdealah first day dah penat even tak buat ape ape kat sekolah tuh .Dah jadi macam orang bodo kejap . Hahaha kesian betol ! -,- Okay macam biasa lah kan first day sekolah nak tahu guru kelas nya siape .hensem kea lawa kea tak ,sporting ke idok orang nyee .okay gabra tahap gaban .okay aku tipu jangan pecaye . Sampai sekolah beratur kat tapak perhimpunan .bace doa bace ikrar blablabla lagu sekolaah .wahh lame tak nyanyi lagu sekolah .hahaha .keyh agak kelamaan di situu .panas panas ! -,-

Macam macam sekola tuh ubah pasal peraturan .terase agak ketat pulak tahun nie . huh ! keyh tak sukaa .
dah dah cukop malas nak cakap panjang panjang .tengok atas tuh . Mesti korunk dah tahu kan kalau aku tulis title cenggituu .kan kan dah tahu kan ? Hahaha Keyh jum ramai ramai kita gelak besar . whahahahaha ! dah kenape .k diam ! -,-

Guru kelas : Cikgu Zulkifli 
Ketua kelas : NorFazilah 
Penolong : Haziq 

Jangan tanye kenape penolong lelaki tak perempuan , dan jangan tanya kenapa ketua perempuan tak lelaki .keyh aku hempok kang kalau orang tanye cenggitu .Hahaha okay garang nya aku nie . Lelaki kelas aku tak boleh di harap .tengok lah jadi penolong pon pangai macamm .err shit ! -,- belum jadi ketua kelas tuh . huh ! 
Guru kelas sporting keyh agak suka lah jugax . cikgu cikgu yang mengajar ade dua orang yang aku anti dr dulu .keyh sorry .tak perlu tanya kenape . 

Baru 3 hari jadi ketua ,gua dah mula penat ,penat dan penat .mana taknyaa turun naik tangge ,cikgu suro buat nie ,buat tuh .keyhh suka ! :) Nak markah punya pasal aku cuba jugax lah jadi ketua kelas yang bertanggongjawab .puih puih ! hahaha . Kdahh apepon aku cuba buat yang terbaik dalam pelajaran aku . ketua ,ketua jugax .pelajaran aku tak lupaa ;) peace ^^ tengok ayat budak nak amek spm memang gini .hahaha .


*muka yang penoh dengan seribu makna . comel idokk ketua nie ? hahaha comel kan .macam nak kena bagi makan penyepak . ^^

Older Post | Newer Post