//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
bukan ini minta ku -,-
Saturday, 14 January 2012 | 1/14/2012 | 0 Love

Lima tahun kan kite pertahankan friendship kita nie , banyak yang kite lalui ,pahit manis kita bersame , tapi pernah tak terpikir ,friendship kite akan mulai renggang ? pernah tak terpikir ,dan pernah tak terlintas di fikiran kalian ? pernah ? ini lah yang aku pikir kan bila perkataan "PINDAH" bermain di dalam persahabatan kita . Aku mulai risau ,aku mulai takot persahabatan yang sekian lame kita pertahankan akan hancor begitu saje ,bukan lah aku minta ,bukan aku mendoakan .tapi aku percaye korunk jugax merasai bende yang same kan ?
Korunk korunk tahuu ,sejak kite tinggal bertige .kite dah tak serapat macam dulu ,kita dah tak gembire macam dulu ,kite dah tak bertepok tampat same same ,aku sunyi .sumpah aku sunyi .bukan lah tak suka bila tinggal bertige .tapi aku sunyi ,kite dah tak macam duluu .

Mungkin korunk tertanya tanya kenape aku lebih banyak diamkan diri sekarang ,dulu mungkin aku lah yg paling gembire .paling gilaaa bak kata korunk .tapi sekarang aku dah lain kan ? aku merasai perubahan itu dalam diri aku . aku pendam sebab aku tak mampu nak luahkan .tapi bukan itu persoalannya .aku cuma nak tanyaa .kenape kita dah tak macam dulu ,even kite tinggal bertige sekarang ? aku dah tak dapat rase keseronokan yang pernah kite alami dulu .aku dah tak rase langsongg . maaf aku cakap macam nie .maaf sangat .aku tak bermaksud .tapi aku nak cakap ape yang aku rase sekarang .ini baru bulan Januari .aku tak dapat nak bayangkan kalau kite dah tengah bulan nanti .
mungkin kite jadi macam nie sebab .sorang dah pindah sekolah baru .sorang dah lain blok .sorang dah lain kelas .kite masing masing dah jaoh .tapi takkan itu penyebabnya kite jadi macam nie . -,-

Korunkk ,aku rinduu sangat .aku rinduu korunk ,aku rindu gelak ketawe korunk ,aku rindu gurau senda kite bersame .hemm . -,-


Izaty :- kau jea yang selalu teman aku ,kau jea yang selalu ade dengan aku ,sekarang kau pon busy dengan bola tampar kau ,tapi kite still rehat sesame kan ? time beratur aku panggil kau suro dudok sebelah aku ,zaty ,dulu kau selalu tanye aku , "eyla kau okay? ,eyla kau ade masalah? eyla ,aku kenal kau ,eyla aku tahu kau tengah sedih" .Zaty aku rindu nak dengar semua nie dari mulot kau ,aku rinduu -,- kelas kite sekarang dah jaoh sangat .tapi kite still berdua kan .aku taknak jaoh dr kau .tapi kite dah tak macam duluu ,aku dapat rase kite semua dah lain .even aku dengan kau ,aku selalu ketawe .tapi hati aku tak .aku dah tak gembire macam dulu .aku taktahu kenape .maaf .aku sayangg kauu . dan terimakaseh :')

Nana :- kenape sekarang kite dah jaoh ? nana kenape sekarang kita dah tak rehat same ? nana kenape kau dah jaoh sangat dengan aku ? kite satu blok kan ? kelas kite pon selang sekelas jea .tapi kenape kau betol betol dah jaoh dr aku dan izaty .kenape nana ? nana aku tahu kau tak bole nak sekepale dengan aku ,aku akui bende tuh aku pon susah nak sekepale dengan kau ,tapi aku sayang kau ,aku tak minta kita jaoh sampai macam nie sekali , aku tak mintak na .aku nak jage kau ,tapi kau dah jaoh dengan aku ,aku nak nampak kau pun susah sekarang ,ini kan nak jumpe ,kite nak berborak pun kekadang time beratur .kekadang dudok sebelah pun kite tak bercakap .kenape sekarang ? -,- hemm .Aku jage kau dari jaoh naa . :')

Adila :- AKU SUNYI .! INI YANG AKU RASE BILE KAU TAKDEA .AKU RINDU ,RINDU DAN RINDU , AKU RINDU KAU , AKU RINDU KITE YANG DULU ,AKU RINDU NAK BERSAME MACAM DULU .AKU RINDU :'(


*aku suka sangat gamba nie :)

Bukan ini minta ku -,-
jujor aku sunyi ,aku makin dan makin sunyi .
maaf aku sering kali menitiskan air mate bile memikirkan korunk semua .
aku nak kite yang dulu .
Assalamualaikum . 



Older Post | Newer Post