//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
Weekend (:
Sunday, 18 December 2011 | 12/18/2011 | 0 Love
Assalamualaikum ,salam sejahteraa kepada semuaa kawan kawan ;) Peacee yoo ! hahaha dah kenape aku nie .okay dah cukop .nak kasi tahu same lu semua ,cuti panjang yang agak membosankan hidop aku , kenapa ? sebab aku asyik dudok ruma goyang kaki ,ngadap fecbook ,twitter 24 hour tanpa henti .okay aku tipu jangan percaye .Hihihi . yeaayy cuti sekolah aku pon dah nak habes ,tahun 2011 pon dah nak berakhir ,ayoyoyoo aku rase macam sekejap jea cuti nie .dah nak masok 2012 .azab gua nak hadapi peperikasaan besar ;) apedahal spm jea pon .ceeh agak poyo ayat akuu .mase depan aku tuh ! dush dush ;) *takuttt -,-
okayy dalam mase 2minggu cuti nie .2minggu lagi erk ? entaah yealahh kot .rajen pulak aku nak kire kire minggu ,hari & bulan nie .hahaha .plan nak habes mase cuti nie dengan sebaik baik mungkin nie ade lah sikit plan tuh .hahha enjoy habes habes .masok 2012 aku fokus pade pelajara aku .yeaay ! ceehh kunun kunun semangat lah nie . *tangan di dada mate ke atas :P hahaha 
okayy hari nie weekend kan .Plan dengan mereka mereka nie nak lepakk .ceeh lepak lah sangat kan .yeaa laah kami pegi karaokee . okaay memang best gila nak mampuih .suare aku hampir hilang ;) memang gila kalau aku dapat mic tuh . Hihihi Peacee ^^ 
mehh jum tengok muka muka yang omeey omeey nie :-

Ieqa Sonria ,Eyja Aziz , Khairul Bariyyah 
Penyeri hidop akuuu ;) 

Ieqa Sonria & Eyla Aziz 
yeaayy yang pakai baju putih tuh yang baik hati sangat sangat
belanje kami karaokee .
atototo sayangg awakk Ieqa  terimakaseh :)

Eyla Aziz ,Khairul Bariyyah ,Eyja Aziz 
si gila ,si serabut ,meriuhkan keadaan bilik karaoke . 
yaa kami bertiga lah tuh .paling suka berebut mic .
peacee ^^

Eyla Aziz & Fahana Sarifudin 
kaka saye yang tembam dan omeeyyy .
terimakasehh . sejak dua menjak nie dia selalu luangkan mase dengan saye .
terimakaseh banyak akak .
yeaay iloveyousomuch  

okaay kami sangatt omeeyy kan ? hihi perasan ? so what ? tak kacau kau pon :P tak suka angkat kaki lambung jaoh jaoh . hahaha yeaayy weekend yang sangat best bagi akuu .Thanks again Ieqa sebab sudi belanjaa kami yeaaa ;) hihihi sayaangg awak semua sampai mati 


Eyja Aziz ,Khairul Bariyyah ,Ieqa Sonria karaoke sudaah .lepas nie Futsal pulaakk okaayy . hihihi iloveyouuu 

Older Post | Newer Post