//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
wani ohh wani
Sunday, 11 December 2011 | 12/11/2011 | 0 Love

hey heyy , yaa jum kita kasi tengok seorang budak comel yang dekat atas tuh ,hihi comel kan dia macam eyla juga .haha okay perasan . yaah eyla just panggil dia wani , kenal dia first dekat twitter ,borak borak dia add eyla dekat facebook ,okay kami mulai rapat .hihihi selalu juga borak borak dengan dia dekat facebook ,jarang tengok dia online twitter ;) okay harituh plan nak meet dia dekat pavi tapi jaoh sangat kata nye , so cancel lah kan . nantibila bila free eyla pegi meet dia dekat mid ,insyaAllah . hihihi .yaah eyla dah tengok muka dia ,harituh kami berskype pulokk , okay sumpah dia comel gilaaa dari eyla .cehh comel kea aku nie ? hihihi .sorry wani time tuh tak dapat nak skype lame ,sebab keadaan tak mengizinkan .tak larat gilaa time tuh . bila bila nanti kitaa skype lagi yaa ;) hihihi

gua nak kasi tahu sama semua orang ,dia kawan baru gua , hehehe gua sayang sama dia ;) dia baik sama gua ,dia juga caring ,gua suka dapat kenal dengan dia . wani nanti kita free kita pi jumpa awak okay . ini sebab saye mintak awak on album gamba awak dekat facebook ,sebab nak cilok gamba nak bubuh dekat sini .nak cerita pasal awak . hihihi terimakaseh terima saye sebagai kawan ;) iloveyouuu kawan 

 saye amek lagi satu gamba awak .hehehe




Older Post | Newer Post