//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
new boyfie :)
Saturday, 3 December 2011 | 12/03/2011 | 0 Love

ecehh tengok title atas tuh , new boyfie taw .hihihi aku telah menamatkan mase bujangg ku selame ................
errmm entahh lahh . hahaha okayy harinie aku pegi jumpe dia lah kat salah satuu tempatt , ngee :) ceehh nakk dating jea . :P hahaha excited dapat boyfie baru nie sampai nak citer kat dalam blogger nie .hihihi haruslahh happy dapat boyfie baru ,hensem ,kacak ,comel ,cute semua ade pade diri diaa , wahh okay dia seriesly tak sombong langsongg . :) suka sukaa sukaa . 

hihihi act 3/11/2011 nie birthday diaa .cehh dapat boyfie time birthday dia lagi tuh kann . aww aww . okayy kami pakai bajuu warnaa same ,kebetulann okayy :) hihihi . nak tengok boyfie baru saye ? meh mehh mehh sini sini . 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ehem ehemm . inilah orang nyeee 
hihihihi :)

yaah Johan Asari my new boyfiee .tengok tengok baju kami same putih kan .tengok tengok tangan tuhh .nak same jea posee .hihihi .terkejut tak terkejut takk ? hahaha jangan nak over sangat lah aku ni kann .hihihi okayy muka berlagak dapat tangkap gamba dengan Johann . haihh kesah pulakk ? menunjukk ? kau jea yang dengki kan. . hahaha .tak baik baik dengki mendengki ,kalau korunk ade rezeki jumpe jugax si Abg Johan nie .hihihi okayokayy betul tak ape aku cakap dia hensem cute comel semuaa ? hhehe aku cakap centuu sebab i'm fall in love with him . :P hihihi dan aku juga dah tengok dia depan depann .mukaa terkejutt nampak dia tadi :O okayy akuu tipuu .hihihi .. 

Btw Abg Johan Happy Birthday :) 3 Dicember 2011 .abang genap 25 taon .hihihi 
Bukit Jalil ,Jum Heboh ~

hebohh sekampungg waa dapat jumpe Johan Asari ,tangkap gamba ,dia pegang bahuu sayee . yaaah ! suka suka sukaa .hihihi :)



Older Post | Newer Post