//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
Memories 2011 (:
Saturday, 31 December 2011 | 12/31/2011 | 5 Love
Segalanye di sini :) 






 








Setiap gamba pasti ade cerita nye kan ? so just nak cakap sini saye rase bertuah ade awak semua dalam hidop saye .banyak sangat kenangan yang pernah kite lakukan bersame dalam taon 2011 nie kan ? okaay takkan pernah saye lupekan . saye sayaanggg awaak semua .

Kakak abangg ,awak semua mungkin jaoh di mate adek ,tapi abang dan akak tetap dekat di hati adek .Even kite renggang adek nak abang akak tahuu adek sayangg sangat sangat kat abang dan akak .ingat taw ! Maaf kan adek kalau ade terkasar bahase menyinggung perasaan atau ape apesepanjang kita berangkat angkat nie ..Adek doakan kejayaan abang dan akak kat luar sane .and ingat JANGAN pernah lupekan adek taw . doakan kejayaan adek untuk SPM 2012 :) peacee ^^ tolong jangan bahan saye budak sekolah lagi . hehehe adek sayangg abang dan akak selamenyee :*

Adek adek akak , .sorry if akak ade buat salah sepanjang perkenalan kita .wahh ayat tak leyh blaaa .Mungkin akak bukan kakak yang terbaik dalam hidop korunk .tapi akak dah cuba untuk jadi yang terbaik .tapi mungkin juga akak tak mampu untuk jadi lebihh dan lebih baik .sorry :) ade di antare adek akak nie tahu cemane akak .banyak kali sudah di beritahu . orang baik dengan akak ,akak baik dengan orang . okay ?akak sayang adek adek akak macam adek akak sendiri .akak sayangg korunkk .

Kawan ,teman dan sahabat semua setia menemani aku ketika susah dan senang .BFF akuu .korunk paling banyak tahu tentang hidop aku kan ? hihihi hopee menjadi rahsia antare kite berempat okay ? :) Member sutass ,korunk member paling best yang pernah aku dapat ! classmate yang gila gila buat hari hari aku ceria dengan gurauan korunk , usik mengusik normal right ? hihihi Member Sementas .aku mungkin baru lagi kenal dengan korunk .dan sangat sekejap aku bersame korunk .kite mungkin tak rapat tapi aku sayangg korunkk :) aku sayang semua member member akuu .thankyou so much !


Memories 2011 yang takkan pernah saye lupekan .
harap 2012 akan jadi lebih baik ;)


Older Post | Newer Post