//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
Emosi Terganggu -,-
Monday, 12 December 2011 | 12/12/2011 | 0 Love
Hai tawan tawan ,ape khabar semuanya ? sehad ? meh kita kasi tengok ramai ramai blog aku dah lain kan ,lain sikit jea lahh .aku tak pandai mengubah blog nie , gua tak proo macam kauorang semua ,bersyukur apa yang adaa ,lawa lawa nak gerak mana ? hahaha .okay punya lame aku ubah ubah blog nie last last nie jea lah yang dapat . peacee bagi gua lawa nak mati doee aku edit . yaah aku perasan .so what ? ade aku guna tenage kau edit blog nie ? tak kan . peace ^^

kalau blog nye dah bertukar wajah ,lagu blog nie pon mesti bertukar jugak kan ,semestinyaa .yaa sebelum nie lagu Ombak rindu yang aku letak ,okay lame lame dengar sangat membosankan .and ramai juga yang letak lagu nie .so aku tukarr .okayy aku memang suka letak lagu jiwang jiwang kat sini ,peduli apa aku kan ? lagu macam ade kena mengena dengan life akuu .cehh yea kea ade kena mengena .memandai aku jea kan ? kesah pulakk ? peacee ^^ 

Jangan pergi .. jangan kau pergi .. jangan pergi .bape banyak kali nak sebut ? hahaha yaaah .kat sini baru aku nak cerita ape yang menyebabkan emosi aku sejak akhir akhir ini terganggu ,kenape agak nye yeaa ? huh -,- 
okay aku dowwwn gilaa nak mati ,hidop aku rasaa kosongg ! akuu sunyii .ahkk rase macam dah tak bermayaa lagi .kauorang kesah ? mesti tak kan ? hahaha .
kat sini aku nak cakap ,aku seorang insan yang lemah ,aku tidak lah sempurna .dan kauorang semua juga tidak dilahirkan dengan sempurna .tak sempurna tuh bukan maksud aku kauorang cacat .bukann ! haiyooo .hahaha semua pernah melakukan kesilapan right ? begituu juga aku . kauorang benci aku ? terimakaseh ;) 
aku tak pernah mintak untuk dikasihani atau meminta kaseh sayang , aku pernah merase kehilangan seseorang yang amat amat aku sayangi ,pedih sangat rasenyee .aku pasti kauorang juga pernah merasai itu kan ? 
sekarangg mungkin tiade ape yang aku harapkan lagi ,hidop aku benar benar kosong ,
sorang sorang mulai pergi dari hidop akuu , takpaa mungkin itu kesalahan dari aku sebab itu mereka tinggalkan aku .it's okay :) 
balas dendam ? aku sakiti hati kau ? aku rampas kebahagiaan kau ? terimakaseh kerane lontarkan kata kata yang sebegituu , yaaah aku sedar siape diri aku , jujur aku kecewa ,hati aku sumpah terlukaa , mungkin aku bukan lah yang terbaik yang pernah ade dalam hidop kau orang bedua .aku tidak akan mengungkit apa apa ,yang lepas aku biarkan lepas ,sekarang .alhamdulillah jika kau orang bedua bahagia aku turut tersenyum melihat kebahagian kau bedua .ingat aku bukan lah boneka kalian .dengan ini aku nak bagitahu aku undur diri dari kalian .aku dah tak sanggop terluka kerane kamu bedua .terimakaseh pernah berade dalam hidop aku ,terimakaseh pernah menjaga aku ,dan terimakaseh untuk segalenye :')

Lastly :
abang dan kaka kaka yang setia menemani saye ,terimakaseehh .saye sayangg kalian semua .mungkin sekarang kita dah agak jaoh ,yaah saye dapat merasai itu wahai abg dan kaka ,jujur saye sedih ,saye sangat merindukan abg dan kaka di sisi saye ,saye rinduu nak dengar awak semua panggil saye adekk ,saye rinduu nak dengar abg n akak bahan saye setiap kali kita lepak sesame ,saye rinduu nak bergamba dengan awak semua ,saye rindu nak gelak tawe dengan awak semua ,even baru sekejap awak semua tinggalkan saye ,saye terase lame sangat berjaohan dengan abg dan kaka dan banyak lagi yang saye rindukan tentang awak semua :'( yaah air mate saye sering mengalir bile saye memikirkan kalian ,takpaalahh saye sangat memahami keadaan abg dan kaka ,saye tidak tersentap atau apa sebab saye sangat sangat memahami :) saye nak abang dan kaka tahuu ,kalian tetap di hati saye .saye sayang abg dan kaka sangat sangat . terimakasehh :') 

peacee ^^

Older Post | Newer Post