//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
dup dap dup dap !
Sunday, 1 January 2012 | 1/01/2012 | 2 Love
Berdebar rasa di hati .entah kenape dan tidak ingin tahu ape sebab nye .ceehh ayat aku tak leyh blaa . 1 januari 2012 .Goodbye 2011 .welcome 2012 welcome Mase depan akuu . woow ! aku dah form5 ? betol kea betol kea ? hahaha :P yeaayy kini berade di tingkatan 5 .belum masok 17 lagi okay .aku still 16 .peacee ^^ hihihi

DUM DAM DUM DAM !
DUSSHHHHHHHHHHHH ! 
okayy gila di sini .meehh kita tengok azam aku tahun nie ape dia .
jum jum jum geledahh .
hahaha
  1. Ingin jadi lebih baik dari yang sebelum nie
  2. Belajar bersungguh-sungguh
  3. SPM kalu boleh nak straight A .insyaAllah aminn ~
  4. Nak banggekan parents 
  5. Nak pakwe baru *kalau boleh :P 
iloveyou my family ,iloveyou my adopted ,iloveyou my friends . iloveyou guyss ! :*

sekolah dah nak bukak ,so gua dah prepare semua nye awal awal .semua serba baru . semangat gua nak masok tingkatan 5 . peace ^^ hihihi  SPM gua 50-50 :)




H A P P Y N E W Y E A R ! 









Older Post | Newer Post