//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
KETENANGAN --'
Friday, 4 November 2011 | 11/04/2011 | 0 Love
mungkin aku bukan untuk kau lagi .
yea aku yang terlalu berharap .
sampai aku sendiri yang saked .
err maaf aku terlalu menyayangi muu
dan maaf aku maseh menyimpan rasa sayang yang sangat mendalam terhadap kau
kau bahagia .
nampak dia raut wajah kau
yang kau bahagia tanpa aku di sisi
yess aku bodoh .
aku terlalu mengharapkan kau kembali di sisi akuu
aku selalu memandang wajah kau dr jaoh .
mungkin tiba masanye aku pergi jaoh dr kau dan melupekan kau
ini sepatot nye aku lakukan dr dulu lagi
tapi maaf aku tak mampuu .
sekarang akuu cuba .
aku mendoakan kebahagiaan kau
aku ingin kau bahagia .
aku sayangg kauu wahai insan yang pernah bersame aku selame 4tahun :')
yaallah kuad kan lah aku melalui hari hari aku tanpe dia :'(

Older Post | Newer Post