//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
ERR --'
Saturday, 19 November 2011 | 11/19/2011 | 0 Love
okay kau sangat menyakitkan hati !
muka kau penuh dengan kejahatan
manusia bertopengkan SYAITAN.
yess engkau lahh .
mulot aku jahat sangat berkate sedemikian
tapi mulot kau lagi jahat lebih daripade aku ,
aku bukan ingin membalas dendam ,
tapi aku akan perhatikan gerak geri kau ,
kau mula mencari pasal ,yees kau yang memulekan cerite ini dahulu ,
so ? tak mungkin aku diamkan saje right ?
yeaa aku akan sambongkan lagi cerite ini ,
ini yang kau mahu ?
okay :)
kau block aku kat facebook ?
so what ?
kesah pulakk aku ?
kau silap besar cari masala dengan aku ,
sebab kau tak kenal lagi siape aku yang sebenar
jangan ingat kau seorang LELAKI
kau boleh pijak akuu ,
jangan ingat senang senang kau boleh pijak akuu .
sebelum kau pijak akuu ,
aku akan pijak kauu duluu
dan jangan ingat kau dah terlalu besar untuk mengate orang
atau menindas orang lain ,
kau salahh tempatt weh !
ingatt ! kalau kau rase kau nak kena dengan akuu ,
kau try bukak status .kau try cakap macam macam ,
go ahead dear ,mulot kau tak kan kemanee .
FYI kau lahh JANTAN paling sial pernah aku jumpee 
sorry to say sygs ,gua menyesal kenal dengan luu wahai adik ! :)

take a note dear ! 

Older Post | Newer Post