//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
ALHAMDULILLAH :)
Wednesday, 16 November 2011 | 11/16/2011 | 0 Love
syukur alhamdulillah pepriksaan akhir tahun baru baru nie , rsult aku meningkat .mungkin tak tinggi mana tapi aku bersyukur rsult aku lagi better dr sebelum nie .tersenyum lebar aku .tak henti henti gelakk .macam tak percayee rsult akuu meningkat even ade satu gagal pon aku bersyukur :) sangat tak sangke dapat rsult sebagos tuh dalam form4 nie .lompat beriye-iye aku bile tgk rsult ,*okay tipuu .Hehehe mungkin ini berkat usahe aku ,aku agak main main sedikit ,tapi inilah hasil yang aku dapat . emak abah ini yang mampu eyla bagi pade emak dan abah mungkin tak seberape ,tapi ini usahe eyla ,ini hasil yang eyla dapat nak bagi kat emak dan abah .mungkin sebelum nie emak dan abah dah banyak kali tegaskan eyla untuk belaja time exam but eyla buad tak endah jea ,eyla main main ,sampai kekedang tuh eyla tak sentuh buku langsongg ,okay peperiksaan akhir tahun nie eyla dah buad betul betul ,eyla study betul betul ,eyja bantu eyla belajaa sebab otak eyla kosong sangat time tuhh ,ini hasilnye . ini untuk emak dan abah :) insyaAllah tahun depan eyla akan cube lagi mungkin SPM tahun depan eyla cube dpt kan lebih dr ini untuk buad emak and abah bangge dengan eyla .insyaAllah :) *okay sebak --'

okay dah cukop itu untuk emak dan abah akuu :) terimakaseh pada yang bantu aku study harituhh .aku
hargainye sangat sangat ;)

p/s : aku rindu kaka kaka dan abang akuu dan aku rinduu si diaa . ouh sangat sunyi tanpe merekaa , =='

Older Post | Newer Post