//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
KOSONG ,
Wednesday, 5 October 2011 | 10/05/2011 | 0 Love
kerinduan aku pade kau mule melande ,
susah untuk aku kate kan yang aku terlalu merindui kau ,
sangat-sangat merindui kau ,
kau hilang dan senyap tanpe khabar berite ,
aku ingin sekali ambil tahu semua nya mengenai kau ,
tapi sukar bagi akuu ,
kau dah terlalu menjaohkan diri dari aku ,
sukar untuk aku mencari kau di mana mana ,
kerinduan aku tidak aku tunjuk kan pade semua orang ,
yeaa aku tahuu ,untuk apa aku merindui kau ataupon memirkan lagi pasal kau,
tapi percaye lah ,jaoh dilubuk hati aku ,aku terlalu merindu kau ,
bagi lah aku peluang untuk melihat kau ,
izinkan aku melepaskan rinduu aku pade kau ,
aku cuba bermacam macam care untuk mendekati kau semula ,
tapi aku tak berkesempatan ,
aku taktahu ape lagi yang harus aku lakukan ,
andai saja kau tahuu ape yang aku rasa ,
aku mahu kau pon rase ape yang aku sekarang nie ,
tapi aku tahu bagi kau ,aku nie tidak perlu lagi kau pikirkan ,
inikan lagi merindui aku ,
aku tahu kau suda terlalu gembire di luar sana ,
andai saja suatu hari nanti Allah memberi aku peluang ,
berjumpa dengan kau berduaa ,sumpah aku akan rasa bahagia yang teramat sangat ,
didepan mata kau ,aku mengalirkan air mate gembire aku ,
aku tidak lagi mengharapkan apaapa dari kau ,aku cuma mengharapkan ,
kau berjaya dengan cemerlang dalam spm nanti , aku nak tengok masa depan kau cerah ,
ini saja yang aku harapkan ,aku sentiase mendoakan kejayaan kau ,
tidak pernah sesekali pun aku membenci kau ,
aku dalam proses melupakan kau untuk selamanyaa . (:


tulus ikhlas :
yang menyayangimu ;)

Older Post | Newer Post