//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
-
Saturday, 22 October 2011 | 10/22/2011 | 0 Love
Aku cube jadi kuatt
aku bukan lah lemah ,aku mampu hadapi semua ini
Allah nak uji aku dengan semua ini .
takpea aku terimee nie dgn lapang dada 
dan aku cube hadapi semua ini dengan tabah
aku cube untuk tidak mengalirkan air mate
aku cube tahan semua ini
yaAllah kuatkan aku dan tabahkan lah aku dengan ujian mu ini yaAllah .
hanye padaMu aku memohon 

aku taknak buad orang risaukan aku,
takpea aku cube tersenym sperti sedia kale :')
aku mampuu lalui ini semua .
thanks pade yang bagi semangat kat akuu
aku sayangg korunkk.


Older Post | Newer Post