//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
D E M A M --'
Wednesday, 21 September 2011 | 9/21/2011 | 0 Love
Okay Dua hari dah tak datang skulah , Isnin Dan Rabu . Selasee aku rajen aku datangg jugax .sebab demam aku turonn buad seketikaa . (: Batuk dan selsema mengganggu akuu ,ergh ! R I M A S ! isnin dan selasee aku happy ,sebab kuar dgn bestiee aku pegi lunchh n karaoke bersamee , tengah tengah suare aku problem nie dorunk ajak pegi melalakk . mmg bertambah-tambah lah suare aku hilangg kann . Hahaha ! tapi aku tak kesahh ,melalak tetap melalakk . kesahh ? hahaha . thankss to my bestiee Adila and Nana :) iloveyouu


Dila , Eyla ,Nana (:

okay aku semangatt :D 

Okay tak puas lagi melalakk , selase tuh aku raye rumah ustzahh akuu .yess time tuh otw demam balekk .tp aku degil aku pegi jugaxx , hujan ? yeaa hujan pulak time tuhh :| *degil mmg camnie (:  
Balek tuh , member ajak g karaokee . okay aku dgn muka tak malu dgn sepantas kilat aku jawab *jum ! kau belanjee* yeahh deal , karaoke dua jam . haa amek kau dua jam melalak . hahaha puass giler lahh . thankss kawan belanjee . kau tahu aku kan kalau dapat melalakk memang aku lah yangg pertamee amek lagu byk byk . heee (: 
yeahh balasan sebab degil ,demam aku bertambahh , batok aku bertambah ,selsema aku bertambah-tambahh ==' bertambah R I M A S akuu ! :|

Hari niee aku MC lagi , demam oohh demamm . grrr ==' okay makan ubat memang malass akuu , emak paksee aku terpaksee menelann . hahaha :D 
okayy Eyla harap kau cepad cepad lah semboh yeaa (:

Older Post | Newer Post