//Only You
W E B M A S T E R



Hello ,Hi ! I'm EylaAziz . The owner of this blog .Me,sweet7teen .


Story About Links Stuff


T A G B O A R D



C R E D I T S


Template By :NorAmirah
Re-Editing By :YourName
Image by :??
far.
Wednesday, 10 April 2013 | 4/10/2013 | 0 Love
adik adik akak sejak tahun 2013 ni masing masing luahkan perasaan masing-masing. ya kita sekarang memang agak jauh dah tak macam tahun sebelum ni. ya akak perasan juga perubahan tu, apapa pun akak cuba juga usaha kan ,cari masa yang sesuai utk jumpa awak bertiga. tapi takdapat, kena jumpa sorang demi sorang. masing-masing ada hal sendiri, akak pun begitu.
banyak sangat perubahan yang berlaku, akak tahu akak faham perasaan awak dek. Sabar ya dek.

maaf akak takde bila awak semua perlukan akak, tapi walaupun kita jauh akak jaga awak semua dr jauh. akak amek tau semua perkembangan awak semua dek. 
maaf kalau akak ada buat sesuatu yang buat awak semua terasa hati dgn akak. maaf
dan maaf sekarang susah sangat akak nak spentime dengan awak semua. akak kerja awak sekolah, akak pun try utk cari masa yang sesuai tapi susah sangat. maaf ya. ;'(

act akak pun sedih taw takdapat bersama dgn awak bertiga macam dulu, lepak stable, gelak ,nangis sama sama. sedih sangat dek ;'( awak semua lah pelengkap dan penyeri hidup akak. terimakasih adik adik sebab selalu ada di samping akak. 

Nurul Syakinah, Ain Adiba, Wazien. Sayang sayang akak ni. walaupun kita jauh, awak bertiga tau kan. awak semua dekat di hati akak. :')  akak rindu adik adik akak ni, takpernah sikit pun akak lupa awak bertiga. apa yang pernah kita lalui bersama masih segar di ingatan akak.


akak sayang adik adik akak ni sampai bila bila. akak harap hubungan kita ni tak terputus ya dek walau jauh mana pun kita. insyaAllah jauh mana pun akak sambung belajar nanti, awak bertiga tetap di hati dan dalam ingatan akak. ;'*

jaga diri, jaga kesihatan, belajar elok-elok okay dek. 




Older Post